Onze diensten

Dienst klantenrelaties

Als kandidaat-huurder of huurder kan je hier terecht voor informatie, inschrijvingen, huur van woningen, huur van garages, betalingen, opzeg en afsluiten contracten, problemen of klachten van sociale aard, betalingsplannen, bemiddeling, controles via huisbezoeken en herhuisvesting bij renovatie,...

Ook als je sociale woning wil kopen of een Vlaamse woonlening afsluiten, helpen we je graag verder.

Deze dienst is elke dag telefonisch bereikbaar van 9u tot 12u en van 14u tot 16u.

Het loket is open:
 

In Puurs: op dinsdag-, donderdag- en vrijdagvoormiddag van 9u tot 12u en  om de 2 weken op woensdag van 16u tot 18u30.

In Bornem op maandag- en donderdagvoormiddag van 9u tot 12u

In Sint-Amands om de 2 weken op woensdagnamiddag van 13u30 tot 16u.

Telefoonnummer (algemeen): 03 740 00 20 - Email: klantenrelaties@woonveer.be

 

Technische dienst

Als huurder kan je bij deze dienst terecht voor technische vragen of problemen, herstellingen van defecten en nazicht of onderhoud van installaties, renovatieprojecten, aanvragen voor aanpassingen aan de woning,...

Telefoonnummer (algemeen): 03 740 00 20 - Email: onderhoud@woonveer.be

 

 

Personeel

VoornaamFamilienaamFunctie
BartSmetsdirecteur
KatieHolbrechtshoofd financiële dienst
AnnBormsmedewerker financiële dienst
Ann Scheppershoofd dienst klantenrelaties
AnnemieMoonsmedewerker dienst klantenrelaties
Jessica Van den bosschemedewerker dienst klantenrelaties
KristineMeirsmanmedewerker dienst klantenrelaties
SaraLambrechthoofd technische dienst
Sofie Van Hoeckmedewerker technische dienst
DennisCleymansmedewerker technische dienst
Dirk Paridaensmedewerker technische dienst-onderhoud en herstellingen
Maaike Van Goethemmedewerker dienst klantenrelaties
IngeBaertmedewerker technische dienst
Katleen Van troyenmedewerker dienst klantenrelaties
MartineClaesmedewerker dienst klantenrelaties
Ellen De Boeckmedewerker sociale dienst
KoenAertsmedewerker technische dienst - onderhoud en herstellingen